Online, rapid, sigur
Primiti confirmarea platii imediat
Este usor sa accesati
un credit online
Obtineti creditul 100% online
in 5 pasi simpli


Intrebari frecvente

Atunci cand oferim servicii de calitate clienților nostri,este important sa ne asiguram ca raspundem solicitarilor venite din partea acestora. 

Regasiti mai jos cateva dintre intrebarile frecvente referitoare la creditul NOVUM: 




1. Cum pot plati rata pentru contractul meu de credit?


Acceseaza link NOVUM – Platiti rata online(novumcredit.ro). Online, simplu, rapid si la indemana tuturor!

Toate modalitatile de plata le regasiti pe www.novumcredit.ro ,pagina Cum platesc (https://novumcredit.ro/Utile/cumplatesc).

Mentionarea numarului contractului de credit, a numelui titularului de contract si a codului de client sunt importante pentru procesarea si identificarea corecta a platii.


2. Cum pot vedea istoricul platilor efectuate?


Accesati Chatbot NOVA disponibil pe www.novumcredit.ro, optiunea “Contractele mele”. Dupa logarea in contul de client in baza CNP-ului si a codului primit pe numarul de telefon inregistrat in sistem, alegeti optiunea "Istoric plati" pentru a avea acces la detaliile despre incasarile alocate pe contractul dumneavoastra de credit.


3. Cum obtin codul de client?


Accesati Chatbot NOVA disponibil pewww.novumcredit.ro, optiunea “Documente diverse”. Toate modalitatile de plata le regasiti pe www.novumcredit.ro ,pagina Cum plateschttps://novumcredit.ro/Utile/cumplatesc ) .

Dupa logarea in contul de client in baza CNP-ului si a codului primit pe numarul de telefon inregistrat in sistemul nostru, alegeti optiunea "Informare de plata" pentru a avea acces la detaliile despre modalitatile de efectuare a platii pentru contractul dumneavoastra de credit.


4. Cum pot sa primesc scadentarul?


Scadentarul poate fi vizualizat direct din contul de client, accesand chatbot NOVA pe www.novumcredit.ro.

Dupa logarea in contul de client in baza CNP-ului si a codului primit pe numarul de telefon inregistrat in sistemul nostru, alegeti optiunea "Descarca scadentar" pentru a avea acces la graficul de rambursare aferent contractului dumneavoastra de credit.


5. Cum pot sa aflu stadiul contractului?


Pentru situatia actualizata a contractului dumneavoastra, va indrumam sa accesati Chatbot NOVA disponibil pe www.novumcredit.ro , optiunea “Contractele mele”.


6. Cum imi pot actualiza datele de contact?


Puteti accesa in oricare moment al zilei, 24h din 24, contul online direct din NOVA, chatbot disponibil pe www.novumcredit.ro pentru actualizarea datelor de contact, cat si pentru a gestiona situatia contractului dumneavoastra de credit.


7. Cum pot sa intru in legatura cu un operator RoCapital?


Va stam la dispozitie la numarul de telefon 0372533516*, de luni pana vineri, in intervalul 09:00 – 17:00 si pe e-mail la office@rocapital.eu.

Ne puteti contacta si prin chat disponibil pe chatbot NOVA, selectand optiunea "Intrebari frecvente". Aveti posibilitatea de a discuta live cu un operator.

*Va informam ca numarul de telefon este inrolat in reteaua Vodafone, iar apelul este cu tarif normal si va fi taxat in functie de furnizorul dvs. de servicii de telefonie si de tipul de abonament detinut de dumneavoastra.


8. Cum pot sa rambursez anticipat creditul Novum?


Pentru situatia actualizata a contractului dumneavoastra, va indrumam sa accesati Chatbot NOVA disponibil pe www.novumcredit.ro , optiunea“Contractele mele”. 

Pentru descarcarea adresei de refinantare ce contine suma la zi in cazul rambursarii integrale a creditului, selectati contractul valid aflat in derulare, optiunea "Documente diverse".


9. Cum pot sa aflu care este soldul creditului meu?


Pentru situatia actualizata a contractului dumneavoastra, va indrumam sa accesati Chatbot NOVA disponibil pe www.novumcredit.ro , optiunea “Contractele mele”. 

Veti regasi afisate toate informatiile de care aveti nevoie pentru a vizualiza situatia la zi a creditului dumneavoastra.


10. Cum pot sa obtin un credit online?


Tot ce trebuie sa faceti este sa completati formularul online disponibil pe www.novumcredit.ro,optiunea- ‘’Vreau Credit’’ si veti primi toate informatiile necesare din partea asistentului virtual Nova.


11. Care sunt pasii pentru obtinerea unui credit rapid Novum?


Conditiile minime pentru obtinerea unui credit Novum simplu si rapid sunt:

  • Persoana fizica, avand cetatenie romana;
  • Varsta intre 21 – 80 ani;
  • Sa obtineti venituri din surse legale, acestea urmand sa fie justificate prin intermediul documentelor doveditoare.

Puteti aplica direct pe site-ul nostru accesand https://novumcredit.ro/Home/AplicatiAcum .


12. Cum pot sa obtin o refinantare/amanare plata rata/ modificare scadenta pentru contractul meu de credit?


Accesati Chatbot NOVA disponibil pe www.novumcredit.ro, optiunea ‘’Depune o solicitare’’.  Alegeti categoria pentru care doriti sa transmiteti o solicitare iar un reprezentant RoCapital va reveni catre dumneavoastra cu un raspuns in cel mai scurt timp.

Mentionarea numarului contractului de credit, a numelui titularului de credit si a codului de client sunt importante pentru  identificarea corecta a imprumutului pentru care doriti o solutie de plata avantajoasa nevoilor dumneavoastra.